måndag 12 juni 2017

Önskeinlägg: låttips

Linnéa frågade om lite låttips, och då jag är en god vän kommer här ett gäng av den varan öppet för allmänheten på www.

Två låtar på temat dubbel bestraffning:


Besatt av denna:



Visst är lovefool en av de bästa låtarna någonsin? blir därför helt skakis av RAY BLK låten 5050 som flörtar med den.




På tal om flörtar. För länge sen åkte jag Gotlandsfärja och lyssnade på ett p3 program som gästades av Gnucci, där hon spelade upp sina favoritlåtar och pratade om dem. Det var så jag hittade henne och det var då jag hörde The Streets- Blinded by the lights för första gången och det kom att bli en av mina absoluta favvolåtar. Blev därför så glad när jag kände igen beatet från den på hennes nya album!



Fortsättning följer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar